Zveme vás na tradiční setkání nad novinkami v SAP HXM a v mib:řešeních pro personalistiku!
Vítejte na registrační stránce Snídaně ERP HCM
Letošní podzimní HCM snídani pro vás, naše zákazníky, pořádáme v úterý 26. 11. 2024. Kde? Opět v komfortních prostorách SAP ČR, Bucharova 2817/11, Praha 5, které jsme využili již v loňském roce.
Do programu konference jsme zahrnuli novinky pro digitalizaci jednotlivých HR procesů, balíčky chytrých řešení pro zjednodušení komunikace se zaměstnanci i to nejnovější ze světa SAP SuccessFactors.
Zároveň se s vámi podělíme o řadu užitečných postřehů z naší implementační praxe – a chybět nebude ani prezentace zkušeností z konkrétního projektu digitalizace HR s využitím Smart HR, který přijde představit zástupce jednoho z našich firemních zákazníků.
Pro registraci prosím vyplňte formulář níže.
(Akce je vyhrazena pro pozvané zákazníky naší společnosti.)
Program
8:10–9:00 Registrace a snídaně
9:00–9:10 Zahájení
9:10–10:15 Blok č. 1
Daňovka verze 2025
Formy – Řešení pro zjednodušení publikace důležitých HCM potvrzení (ELDP, RZD aj.)
10:15–10:30 Přestávka na kávu a občerstvení
10:30–12:30 Blok č. 2
Smart HR – Digitalizujte své HR procesy, podepisujte elektronicky, zjednodušte komunikaci mezi zaměstnanci, personalisty a manažery. (Úspěšný projekt digitalizace HR procesů s využitím našich Smart HR řešení přijde představit zástupce jednoho z našich firemních zákazníků.)
Persona – Moderní přístup k onboardingu, offboardingu a komunikaci s uchazeči/zaměstnanci, MD/RD (vynětí)
Karta zaměstnance a OrgChart+ – Atraktivní organigramy, manažerské a zaměstnanecké přehledy, vše dostupné v intuitivní samoobsluze.
12:30–13:30 Přestávka na oběd, networking
13:30–14:30 Blok č. 3
SAP SuccessFactors – Novinky z konference SAP SuccessConnect 2024
mib:BPS balíček SF EC – Best practice balíček nastavení SF EC, který pokrývá všechny základní personální procesy (Nástup, Výstup, Org. změna aj.) a je navíc připraven na budoucí možnost integrace/propojení jak na S4HANA HCM PY CZ, tak SF ECP.
SF Integrace – Best practice možností integrací SAP SuccessFactors na ostatní systémy (SAP, non-SAP)
14:30–14:45 Přestávka na kávu a občerstvení
14:45–15:45 Blok č. 4
mib:Lékařské prohlídky – Nový balíček postavený na best practice vám elegantně vyřeší zákonnou povinnost Zaměstnavatele týkající se zajištění lékařské prohlídky pro zaměstnance před nástupem do pracovního poměru (a také periodických, mimořádných, výstupních a následných lékařských prohlídek).
Roadmapa HCM – Aktuality ze SAP S/4HANA HCM: Možnosti přechodů na S/4HANA HCM, termíny a rozsah podpory SAP HCM
15:45–16:00 Networking, závěr
Máte k programu či organizačním detailům této konference dotazy? Napište nám na e-mailovou adresu marketing@mibcon.cz – rádi vám odpovíme.
Tento web používá soubory cookie. Některé jsou nezbytné pro jeho funkčnost, jiné nám mohou pomoci ho pro vás optimalizovat, abyste rychle našli, co vás zajímá. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s používáním všech souborů cookie po dobu vaší návštěvy na tomto webu, kliknutím na Zobrazit předvolby přejdete do sekce pro udělení dílčích souhlasů.
Funkční cookies
Vždy aktivní
Tyto soubory cookie potřebují webové stránky k tomu, aby mohly správně fungovat. Bez těchto dat by na webových stránkách například nebylo možné využívat funkcí jako navigace, správné zobrazování, vyhledávání, přístup k zabezpečeným sekcím apod.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické cookies
Statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové a preferenční cookies
Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné. Preferenční data jsou např. údaje o přečtených článcích apod. Identifikují, které články, témata a podobně vám zobrazujeme častěji než ostatním.