Provedeme vás procesem posouzení vhodnosti řešení z balíčku GROW with SAP pro vaši společnost.
Co je Digital Discovery Assessment u GROW with SAP?
Digital Discovery Assessment pro zájemce o balíček GROW with SAP je zaměřen na poskytnutí podrobných informací a analýzy pro společnosti, které uvažují o využití transformačního balíčku GROW with SAP.
Proces Digital Discovery Assessment (DDA) pro GROW with SAP se zaměřuje na specifické aspekty a potřeby spojené s využitím nástrojů a služeb zahrnutých do GROW with SAP.
K čemu slouží SAP Digital Discovery Assessment?
SAP DDA je nástroj, který se používá v rámci fáze DISCOVER při implementaci projektů GROW with SAP. Jeho hlavním účelem je pomoci společnostem definovat rozsah jejich projektu a lépe se zorientovat v nabídce přednastavených možností cloudového ERP SAP S/4HANA Cloud Public Edition.
DDA pomáhá posoudit kritéria jako rozšiřitelnost, infrastruktura, náklady či rozsah funkcí.
V rámci Pre-Selection Package SAP umožňuje zákazníkům vybrat si z více než 650 scope items (funkčností) dostupných pro veřejný cloud:
Baseline Package zahrnuje klíčové end-to-end procesy v oblastech prodeje, financí a nákupu. V tomto základním balíčku najdete procesy Invoice to Cash, Order to Fulfill, Record to Report a Procure to Receipt.
Finance-Led ERP je balíček, který zahrnuje důležité standardní procesy pro podnikovou finanční správu, které zahrnují také některé funkce v oblasti nákupu a prodeje.
Service-Centric ERP obsahuje ústřední best practices SAP pro finanční řízení, a tedy pro provoz administrativního ERP systému, ale především také pro funkce související s projekty, službami a některými vybranými odvětvími.
Product Centric ERP obsahuje standardní SAP produkty pro výrobu a prodej a zahrnuje klíčové funkce, jako je výroba a prodej výrobního zboží ze skladu.
Co zahrnuje Digital Discovery Assessment?
Digital Discovery Assessment obvykle zahrnuje tyto oblasti:
Analýza stávajícího ERP prostředí: Posuzuje se současný ERP systém organizace, včetně verze, používaných funkcionalit a přizpůsobení. Hodnotí se, jakým způsobem může řešení SAP přinést výhody a zdokonalení oproti stávajícímu prostředí.
Posouzení obchodních procesů: Analyzují se stávající obchodní procesy organizace a identifikují se oblasti, které mohou být vylepšeny nebo optimalizovány pomocí GROW with SAP. Cílem je porozumět, jak tato iniciativa může přinést hodnotu a zlepšit fungování organizace.
Hodnocení datového prostředí: Posuzuje se dostupnost a kvalita datových zdrojů potřebných pro implementaci řešení z balíčku GROW with SAP. Identifikují se případné problémy nebo nedostatky v datovém prostředí a navrhují se opatření pro zajištění správné kvality a dostupnosti dat.
Technologické hodnocení: Analyzují se technologické požadavky a posuzuje se, zda současná IT infrastruktura organizace splňuje tyto požadavky. Identifikují se případné nedostatky a navrhují se opatření pro zajištění kompatibility a správného fungování GROW with SAP.
Hodnocení přínosů a nákladů: Provádí se důkladná analýza přínosů a nákladů spojených s využitím balíčku GROW with SAP. Zahrnuje to zhodnocení finančních aspektů, očekávaných výnosů, investic a přínosů pro organizaci.
Plán přechodu a implementace: Na základě zjištěných poznatků a analýz se vypracovává plán přechodu a implementace řešení z balíčku GROW with SAP. Definují se kroky, harmonogram, zdroje a potřebné akce pro úspěšnou migraci v rámci GROW with SAP.
Bezpečnostní analýza: Posuzuje se bezpečnostní infrastruktura a požadavky organizace a analyzují se případné bezpečnostní rizika spojená s přechodem na řešení z balíčku GROW with SAP. Navrhují se opatření pro zajištění bezpečnosti dat a ochranu proti hrozbám.
Organizační analýza: Zhodnocuje se organizační připravenost a schopnost adaptovat se na změny a nové systémy z balíčku GROW with SAP. Identifikují se potřebná školení pro zaměstnance společnosti a navrhují se opatření pro úspěšnou integraci a přijetí nového systému.
Podniková strategie a cíle: Posuzuje se, jak řešení z balíčku GROW with SAP mohou přispět k dosažení podnikových strategických cílů organizace. Analyzují se klíčové oblasti, ve kterých může GROW with SAP přinést hodnotu a posílit konkurenční pozici organizace.
Výběr vhodného modelu: Na základě provedených analýz a hodnocení se doporučuje vhodný model GROW with SAP pro konkrétní společnost.
Doporučení a závěr: SAP Digital Discovery Assessment poskytuje závěrečná doporučení a návrhy pro organizaci, jak postupovat v přechodu na cloudový ERP systém v rámci GROW with SAP. Zohledňuje se rozpočet, časový plán, potřebné zdroje a optimalizace procesů.
Cílem SAP Digital Discovery Assessment je poskytnout organizacím kompletní přehled o možnostech, výhodách a výzvách spojených s přechodem na řešení z balíčku GROW with SAP.
Na základě tohoto hodnocení mohou organizace lépe porozumět, zda GROW with SAP odpovídá jejich potřebám a strategii a jaké jsou nejlepší kroky pro úspěšnou implementaci a přechod na vybraná cloudová řešení z tohoto balíčku.
Zajímá vás balíček GROW with SAP? Máte konkrétní dotaz? Neváhejte mě kontaktovat.
Tento web používá soubory cookie. Některé jsou nezbytné pro jeho funkčnost, jiné nám mohou pomoci ho pro vás optimalizovat, abyste rychle našli, co vás zajímá. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s používáním všech souborů cookie po dobu vaší návštěvy na tomto webu, kliknutím na Zobrazit předvolby přejdete do sekce pro udělení dílčích souhlasů.
Funkční cookies
Vždy aktivní
Tyto soubory cookie potřebují webové stránky k tomu, aby mohly správně fungovat. Bez těchto dat by na webových stránkách například nebylo možné využívat funkcí jako navigace, správné zobrazování, vyhledávání, přístup k zabezpečeným sekcím apod.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické cookies
Statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové a preferenční cookies
Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné. Preferenční data jsou např. údaje o přečtených článcích apod. Identifikují, které články, témata a podobně vám zobrazujeme častěji než ostatním.