Autor článku
Martin Prokop
Zásadní zrychlení a zjednodušení procesu příjmu pomocí mobilní aplikace
Proces příjmu se snažíme pro maximální efektivitu řešit přímo na mobilním terminálu (tzv. RF – Radio Frequency). Skladník tedy nepracuje s počítačem, pouze se čtečkou, pomocí které pořizuje údaje o fyzickém stavu přijímaného zboží.
Zpracování příjmu je stěžejní a jeho hladký průběh podmiňuje rychlé uskladnění a tedy použitelnost zásoby pro expedici. Zboží přichází od dodavatele často na míchaných paletách a není ho vždy možné identifikovat skenováním EAN. Je potřeba zboží rychle identifikovat, doplnit k němu potřebné atributy (množství, šarže, expirace, sériová čísla) a určit způsob balení.
Proces příjmu se opakuje tisíckrát, pořád dokola. Stačí tedy i malé zjednodušení a je snadné dosáhnout výrazného zrychlení, v neposlední řadě i minimalizace chyb uživatele.
Standardní aplikace pro příjem pomocí mobilního teminálu je navržená poměrně obecně. Tak, aby podporovala procesy v různých odvětvích. Z našich zkušeností v retailu i výrobní sféře ale víme, že nutí pracovníka ke zbytečným krokům a postrádá prvky přehlednosti a ergonomie. V neposlední řadě neřeší některé důležité procesy, které naši zákazníci opakovaně požadují.
Čtečkový příjem má svoje nepříjemné vlastnosti, např.:
Naše úpravy v aplikaci příjmu zásadně zkrátily, zrychlily a zpřehlednily jeho zpracování:
Máte zájem o konzultaci k tomuto řešení? Ozvěte se nám.
Martin Prokop
Napište nám, s čím bychom vám mohli pomoci a kdy by se vám hodilo dané téma probrat. Rádi se vám ozveme zpět.